آذربایجان در بزرگ ترین جشنواره کتاب قاره آمریکا حضور دارد

مورخ 6 آذر 1402، آذربایجان در نمایشگاه بین المللی کتاب، بزرگترین جشنواره کتاب در قاره آمریکا حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری "report.az" مورخ 6 آذر 1402، آذربایجان در نمایشگاه بین المللی کتاب، بزرگترین جشنواره کتاب در قاره آمریکا حضور دارد.

این  خبر را سفارت جمهوری آذربایجان در مکزیک اعلام کرد. گزارش شد که نمایندگان مجلس ملی ژاله علیوا رئیس کارگروه روابط بین المجالس با مکزیک و الشاد میربشیراوغلو در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه شرکت کردند. بسیاری از نویسندگان و مترجمان از همه کشورها، نمایندگان کتابخانه های خارجی، توزیع کنندگان و هزاران ناشر در جشنواره مشهور جهانی که در گوادالاخارا، پایتخت منطقه خالیسکوی مکزیک برگزار می شود، شرکت می کنند. هیئت مجلس ملی از غرفه آذربایجانی که در این مراسم به نمایش در آمد بازدید کرد و با فعالیت غرفه آشنا شد.

در غرفه آذربایجان به مناسبت صدمین سالگرد تولد حیدر علی اف رهبر ملی آذربایجان، کتاب هایی درباره زندگی و خلاقیت، فعالیت های اجتماعی و سیاسی وی به نمایش گذاشته شد. در این نمایشگاه کتاب های متعددی در مورد تاریخ، فرهنگ، هنر و غذاهای غنی آذربایجان، از جمله قره باغ و شوشا مناطق آذربایجان ارائه می شود. غرفه آذربایجان با استقبال فراوان علاقمندان به کتاب مواجه شد. این نمایشگاه تا 29 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

منبع:

https://report.az/xarici-siyaset/azerbaycan-amerika-qitesinin-en-boyuk-kitab-festivalinda-temsil-olunur/

کد خبر 17540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =